Order från Fia

Så då måste man juh lyda, eller ngt x)

Är hos Fia nu, vi åt nyss frukost för självklart så spenderades alla-hjärtans-dag med Fia :) thihih  ne men de va helt okej, vi körde på alla-vänners-dag istället :) Sov sjukt länge igår sen träffade jag Fia på stan. Vi stack till Mia's och käkade sen var de symfoniorkester som gällde!  Va sjukt skojs faktiskt, Fia fick gås hud och min de kändes in i maggropen på mig. Måste juh erkänna att killen som spelade xylofon,triangel, gigantisktrumma + smash grejerna är juh endå idolen! fett värt! ..Fia..vi har ett problem.. vi åt ingen middag igår! så imorse var jag hungrig.. så jag säger till Fia..

Tanja : - Nu kan vi väll gå och käka?
 Fia: - Glöm de! BAhahahahahahahahah



Random tjej de dära xD  men vi käkade juh tillslut, fast jag pika henne lite när hon tog fram skinkan men inte osten..fail.. Fia har även lärt mig hur man lägger ut youtube klipp på bloggen :) thihi score! 

Problemet med den dära tjejen är att hon verkligen inte inser hur bra hon är, de är lite sorgligt faktiskt :/

men men , sjukt fint väder :D ut och vandra med er! istället för att sitta här och seg läsa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0