PerfektTjej_91

Gash, hur perfekt får man vara..  förlåt jag vet att jag säger de om och om igen, men snälla Fia du är underbar!
fia
HEJDÅ! (med värsta munter och ljus röst)

Trött, svimmade lite idag x) men har nu fattat att de beror på min medicin... 1 av 1000 får sömnlöshet och yrsel.. så självfallet får jag de ;) men men så gåre ibland, Vi fick jobba med E.A. Poe idag på engelskan :D  yeah lycka! :)  va grymt skojs ^^^ , gick på stan med M och fick cola.. jag går typ på socker idag så att.. ja.. de va bra ;P  .. fast de va surt sen när jag skulle köra lite MC och jag inte kunde gasa max för mina händer bara gled..

För er som inte märkt det.. eller sitter säkert nere i södern, det är kallt! inte kallt.. kallt! kallt! kallt! det var -24 imorse ..taggade inte på att fara till skolan, fattar verkligen inte hur vissa personer frivilligt går ut och spelar hockey x) haha inte okej! iof nu är de juh bara -20 grader så varm? .. ne helt sjukt x) på torsdag taggar vi bowling :)  jag kmr typ kasta med båda händerna x) men men why not! :)

Tagga även grupparbete på priiju! :)

Borde väll fixa den där biobiljetten och så snart :)  Blåbäret nr 2 och Z vad säger ni :)  fixa de snart? :)

sp2b<3
hiihhi

Kommentarer
Postat av: Blåbäret numb.2

Det lät typ hur bra som helst!

Bio lät jätte mysigt för tillfället.. :)



tagga. :)

2009-02-17 @ 22:40:18
URL: http://pigsinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0