Usch Usch ...

Usch Usch Usch USCH!  hjälp :'( mitt finger har typ svält upp..

Idag var det FN som gällde , grymt skojs vare faktiskt tills dess att vi hade lite tid över så jag bestämde mig för att springa förbi skolsyster,hittade två på samma gång så de gick bra.. trodde jag.. dom kollade på mitt finger så ba "ojojoj, det här måste en läkare fixa ska du elller jag ringa? det här måste fixas nu!" typ panikslagna båda två, så klart jag också får panik :( lyckades slappna av lite senare ..trodde jag men fasen heller .. då ringer mamma och snackar om alla grjer jag inte tål och bara råkar nämna att jag nog måste ta en spruta! uschuschusch! :'( så jag pallade inte att sitta på ett möte nu, fick ångest så att världen började snurra.. så nu sitter jag här i hopp om att jag ska lyckas tänka på ngt annat..

hej

Kommentarer
Postat av: Sabina - mamma vid 15 års ålder

Taack :)

NJa, lite i början men sen var man så bortdomnad :P

2009-02-12 @ 14:42:40
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0