Väx upp

lalalalalalalalalal!

Vad mycket man skall göra..just nu så skulle jag helst bara vilja springa..eller åtminstone gå ut och gå.. för jag vet inte vars jag ska ta vägen..

- Snart är du vuxen Tanja, Då får du göra som du vill
 - Det gör inte så stor skillnad när man inte vet vad man vill ..

Jag försov mig grymt mkt idag x) förlåt Sannie och Ida , Var iaf ute lite grand.. det snöar.. det snöar mkt..


shithshitshit, jag fattar inte, jag känner mig så sjukt stressad. Jag har tusen saker att göra och de känns inte som om jag har tid, Endå sitter jag här.. jag har jätte mycket tid.. emn jag gör inget.. Jag bara är.. Va vare ngn sa.. det finns viktigare saker än skolan, men sen då? ne shit nu måååste jag göra ngt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0