awwiiie

B&J Half Baked med blåbär! knäck den du :D

Seru jag sa juh att jag skulle rycka upp mig ^^  Helt chill dag idag endå, Liten "dispyt?" på MMM ;P meeen varför inte :)  jag taggar typ endå stunden då jag och Sannie ryker ihop med ngn x)  de kan bli skojs :)  De va endå bara fåneri men de är sååå skoj att välja ngt att bara dryga sig på x)  på princip så klart ;P

Sp2b är bäst, ifall ni inte visste de :)

mys

hehehehheheheh...



Citat:


J :  Omg! guldfiskpanik!

T : Ta ut armarna ur min tröja!

Durre: Jag rapar typ kakdeg

T: Hur gott låter deg egentligen?

T: vi måste juh göra något innan hela världen muppar till sig!?

Durre: Du skriver nästan lika fint när du är arg som jag gör när jag är förbannad.


T : Jag tycker inte om trocadero..
Durre : men drick de inte då!
T: dricker*

Durre :
döda män kan inte köpa hundmat!

Durre: youtube har allt!

Kommentarer
Postat av: Blåbäret numb.2

idag var en bra dag. :)

2009-01-23 @ 16:05:25
URL: http://pigsinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0