I like,

I like, Where we are,

Saker är oftast inte så hemska som man tror, Försov mig imorse efter att ha varit vaken för länge igår, Jag följde med systeryster <3 till tvättstugan. Det är fasen roligt att mangla :O  Jag var lite lagom drogad idag x)  och det inspirerade nog samtalet jag nyss hade med Fia xD  haha fett snett..  men grymt skoj :) Tänkte inte fara till skolan men blev så glad när Zara / Erika väckte mig så jag kunde juh inte bara låta bli ;P

Jag undrar om mina klackar är ett försök att vara lång eller att jag bara har accepterat att jag liks står på tå 70% av tiden.
.



MiQa saknas.. ska nog fara dit imorgon med kakor :)
ariel


I'm gonna be the mane event
 Like no king was before
 I'm brushing up on looking down
 I'm working on my ROAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0