Jag ångrar ingenting

Can't you see.. you belong to me..
den är viktig för mig

Jag gick och la mig 21:12 igår, och det gick bra.. jag skakade dom första 5 minuterna men sen började jag tänka..det är juh lungt för mig :S sen somnade jag typ direkt.. har saknat mina kuddar..jag steg upp i tid imorse och duschade :S. .Hur chill som helst,


Jag ångrar inget, Man kan inte ångra sina drömmar och inte heller när önskningar slår in.

Började nya kurser idag.. hade väll liiiite för höga förväntningar för mitt eget bästa x) men sp2b är sjukt bra iaf :) Fast mitt spring i benen är juh bara löjligt.. jag kan typ inte sitta still.. Sjukt att dom orkar med mig när jag dessutom får typ ngt psykfel och säger random wierd grejer som bara är lall..
för att inte tala om mina frågor och tvär ryck då jag drygpratar smart x)



men men .. bäst som sagt ;P


Many roads to take
 Some to joy Some to heart-ache
 Anyone can lose their way

 And if I said that we could turn it back
 Right back to the start
Would you take the chance and make the change
 Do you think how it would have been sometimes
 Do you pray that I'd never left your side


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0