Jag behöver en kram :(

Igår var ingen bra dag för mig..

 trött  trött trött ..
Först så fastnade min datorsladd i skåpet men de fattade juh inte jag x) så fick lite "hjälp"  men de gick bara sämst .. så när jag fick upp skåpet var sladden trasig ..  + att jag höll på att ladda datorn så den fick krupp eller ngt så batteriet gick också sönder.. men de fattade juh inte jag för än efter 100  år .. när jag skulle tillbaka till klassrummet kramphöll jag min dator .. va typ tvärsäker på att jag skulle tappa den nerför trappan x)

  Elektronik och jag = Kaos..

usb

Skulle träffa Fia på stan.. det var suuuuper kallt!  Jag plågades av smärtor så när vi kom hem till mig skulle vi fixa med bloggen först gick de bra tyckte jag.. sen så öppnade jag ögonen och insåg att jag sovit i typ ngra timmar..  ojs x)

Det var juh som gårdagen.. idag var det ett mirakel att jag steg upp.. ännu kallare.. haha bra att jag iaf blir fnittrig när jag blir trött x)  så fett borta jag va/är idag..Vi hade samhälls. Jag och Rasmus va mocambique ...och ja... Mocambique ägde!  MOhahah .. så det var juh som bra... Sen ska jag inte säga ngt om spanskan.. ajg är juh bara pinsam ibland..


Just nu så mår jag inge bra.. Fryser..trött.. tror typ jag kommer svimma eller ngt..

Jag behöver en kram..



je

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0