Jag förstår inte

Jag fattar inte x) de är min fina mening.. ;P


Sova sova sooova.. Men for till skolan iaf,På idrotten spelade vi topsboll :)  De va endå helt okej ;P Vårt lag var bäst.
Sen körde vi Simonslek och då gick de först bra.. tills simon tvär vände och ba: Tanja är drottningen alla på Tanja

Surt xD  men men de funkade,Bara för att hela min klass är så bra :) Ida knäckte juh endå på att försvara så lite creds måste dom juh ha ;P  Sen hade vi sam.. de funkade inte.. asså den där läraren.. så sjuuukt dålig hon är.. verkligen sämst!  min dator fungerar iaf nu så :) haha tänk om alla visste hur roligt jag har ibland x) skall iaf vara med Fia imorgon :D Tagga!


sko Fina..  vill ha..


try


So, I might've made a few mistakes,
But that was back when you would smile,
And we would go everywhere,
 But we ain't been there for awhile.
 And this I know,
There's a place that we can go-
A place where I can finally let you know.

Love you lately - Daniel Powter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0