Jag funderar...

Alltså ärligt jag funderar as mycket..  Hur bloggen ska bli?! den kommer aldrig bli klar.. den kommer bara vara skabbig hela jävla tiden! .. men det får ni sjuttsiken leva med? Eller.. så får jag och philipp ngn random ryck i huvet (som vi får ganska ofta) Och tar ett styrke tag och ordnar allt.. för vi är så kallade fixare.. på ett eller annat sätt..

- Om jag flyttar ut... Kommer du att flytta in med mig då?
- Det finns risk för det ja...!

Det är så himla roligt ibland.. Haha jag vet inte .. den här dan gick bra .. om man jämnför med igår alltså..
Shit, igår ska ta sig.. Jag menar kom igen.. Vissa dagar går bara inte.. .. det går upp.. och när man får hoppet om att det ska bli en bra dag.. då blir det kasst igen.. Och så får man höra.. "Ryck upp dig! " .. då vill man ge en käftsmäll till ett random offer...

Nej det är många saker som får mig att skratta gott.. och högt... ärligt? jag vet inte hur ofta jag fått höra Gnällmeningennr1 "Man hör er enda Dääärbortifrån?! "... Men snälla? jag har hört det för.. och jag bryr mig inte .. så länge jag hör mig själv så är jag nöjd.. Och om jag faktiskt skulle bry mig så skulle väll man inte höra mig därbortifrån längre ! .. :P vilket ord det där.. Aja.. nu ska jag inte leka Fröken Sur Fia...

.. som jag vart idag! :P ahhahah...Jag vägrar tro att ngn annan i min närhet tycker om kinapuffar lika mycket som jag.. att ngn skulle köpa dem frivilligt utan att ha en grundtanke på mig eller att jag skulle vara i närheten och tvingar dem att köpa åt mig under pistolhot? .. Det händer juh som inte?!  Och.. Just det påstod philipp att han hade gjort.. att han hade köpt dem till sig själv.. Haha.. fast.. ja..
Men jag fick dem tillslut.. efter att jag betett mig som gollum.. 8/.. med lite överdrift :)

Men men .. ärligt.. klockan är 01.01.. Så ska och sova.. typ.. även om jag är ledig imorrn! MIDGÅRD ÄGER!
Kram God natt människor! Ha en trevlig fortsättning ^^ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0