less...

Gud vad jag är less på massa html koder hit och dit..

Det är as kul att programmera och fixa bloggen och få designa.. men snälla ngn.. det behöver inte bli  till överdrift...
Har inte riktigt fixat allt än... .. .. Soooooooooom ni nog ser.. SUCK! ...

Jag vill ha det stilrent! ..

Gash.. och jag blir ständigt irriterad på irriterande personer?!
Har ni kännt ngn så? .. det blir bara värre och värre och så ba kommer det ngn och har en TANKE att peta på dig och du bar  SPLÄT!(du spricker) ..  Fast iof, så kan man ta det lugnt och med en gnutta humor... men det gör juh fan inte jag.. jag är liiiiiiiiiiiiiiiite för mogen för deT? ..( < Sarkasm? .... ... :S.. )

Jag är en mogen finne som spricker.. < OK ÄCKLIGT FIA, ÄCKLIGT!.....

Men men.. All dessa dålig energi kan bero på
  1. Nyår, Suck... lite alltmöjligt.. tjafs, gnäll, Glömde minneskortet till systemkameran (fick aldrig ta ngra bilder :(... ), ensamhet( ok det var skönt) och film... Jag var ganska trött..... :( .. men man ska inte klaga, Kunde ha varit sämre.. och jag fick trots allt vara med min philip...
  2. Dålig vana atm,  jag vaknade lite för sent för att jag somnade lite för sent. Och därmed så har jag inte hunnit vara ute idag.. och klockan är redan 00:15.. SHIt vad TIDEN rinner ifrån en närä man har ROLIGT?!... ... .. roligt? ..  vill ni höra mitt lame skratt? .. tänk er mig... och Ha... HA... HA....  Där har ni det...

lama lame lema leme lame lema lamalelmlemalmelamlemlaemlmelqaemlel
..... Fick lite irritationsproblem.. i slutet där....

Aja.. orkar inte skriva mer..
Detta kassa inlägg får vara mitt första blogginlägg år 2009!...

Gott Nytt år!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0