Lina! .. nej x) Tanja!

Natalie 17 år : Jag ser ut som en o fläckig panda..

Jag är störigt känslig av mig, Liparn med stort L ...
 men saknar dig idag..
skulle vilja mesa mig och bara krypa in i din famn och lipa lite
 för att världen är så grym ibland..


Nu har vi privat juridik, troligen roligaste kursen! :D så det är juh som bra iaf :)  Mitt paint har försvunnit :( och de orkar inte jag .. jag råkar juh vara lite beroende faktiskt, ..

o.0  WTF!? Random tickande ljud låter*

T : Vad är de som tickar?
N: ..En bomb..

så om östra exploderar så vet ni vad som hände, det var här i S206.. o.0
usb

Kommentarer
Postat av: :D

natalie: snart 18! :)

2009-01-20 @ 16:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0