Mys Med NNM

JappJappJapp :)  Min klass är bäst ^^ 
jag tycker inte att jag säger det tillräckligt ofta ;)


så ja :D  brabrabra ^^ bäst! jag har som väntat på kaos om jag ska va helt ärlig.. men jag gråter juh nästan av lycka så x)  jag är hemma, jag är hel och de är heeelt okej :]

Imorgon blir de Östra med Blåbäret nr 2! <3 :D kom och hälsa på vettja ^^  11: 00 -14 : 00

Sam juridik!


Försov mig iof.. x) men de va mys, segade och åt frukost med N&N dom är fasen det sötaste som finns på hela jorden! awwie! och alla sådana ord/läten :D sen var det ovärd samhälls men de funkade iaf ;P Fika på spanskan :) lätt! oj x)  jag glömde visst att jag skulle prata med Bjerre x)  haha så kan de gå, får väll ta det imorgon eller på måndag då för jag far juh inte tillbaka dit nu x)

Jag och El..  ne de går fasen inte x)  men nu funkar min dator som den ska :D
aww

Ska inte skriva så mycket mer just nu ^^  för jag ska .. typ hoppa runt i mitt rum och va glad att jag inte har ngt plugg :D



Jason mraz - keep on hoping
( inspirerad av rastachaffisen )


Kommentarer
Postat av: Simon

Rastachaffisen :D

2009-01-23 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0