Mysbelysning x)

Haha, endå skillz .. jag släpade mig själv till skolan och tyckte jag va sådär superduktig som ens steg upp. Först gick de bra sen av ngn random anledning så vred Thomas på mysbelysning eller ngt :O så då kunde jag ärligt inte hålla ögonen öppna x)

men sen snodde jag lite cola av andré så jag orkade med Fn genomgång.. kan juh säga att ni inte missade ngt.. drygtdrygdrygt vare.. men jag fick tillgång till mer cola så jag överlevde x)

vägrar åka skidor.. har jag inte gjort de de närmaste 2-3 åren så tänker jag inte göra de nu heller x) , spelade badminton med Z,ida,Sannie och Sanna istället :) grymt skoj x) fast de gick inte så bra för mig och Ida .. jag tror jag är lite kort.. kanske ;P Tagga fredag :)

Såg på herkules med MiQ och Fia , och hör och häpna! jag somnade x) men vaknade i tid till slutsången x)
sen hittade MiQ en tändsticka som var lite desformerad.. så va gör dom såklart ;P försöker tända den..
*MiQ tänder tändstickan och i samma sekund kastar sig Fia fram och tar tag i hennes arm och börjar skaka den vilt* Varpå båda börjar lipa av skratt x) jag kom juh såklart in i rumet precis i tid för att se allt detta x) mina sötnötar är dom :) <3

bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0