OK.... Nytt igen..

Japps .. då var det ett nytt utseende igen? .. men men .. förhoppningsvis så blir det bara bättre och bättre.. eller ngt...

Jag har dock märkt att jag skriver så snabbt på mitt tagentbord så jag skriver fel rätt ofta..
 ni får kommentera ifall det är jobbigt? ..


Just nu är jag hos tanja.. :D hon myser(sover egentligen, hon vill bara inte erkänna det) i sin säng och jag chillar vid hennes dator..  Och vi har precis ätit middag och lyssnat på Vi i 5an på radio! :D Innertavle barnen var med, och de ägde! wohoo.. stolt här! :P

Jag och tanja var på stan idag också.. Jag fixade bankaffärer! :D hahah as kul, dock så hatar jag snobbiga personaler.. De ser alltid ned på en bara för att man inte har fyllt 18? .. Men snart.. Snart ska de få minsann se..

Tanja fyller snart år.. då blidde de en rolig dag.. Vi får se vad vi hitte på! :D

Endå chillad ledig torsdag ( MIDGÅRD ÄGER), har hunnit rätt mycket.. förutom att vara med philippen.. sakna.. men men det ordnar nog sig :) det är tenta som gäller för honom så hoppas att det går fint!
Aja... detta var bara en impuls inlägg
dvs inte så spec lång..
ör nu ska jag chilla och läsa lite skvaller! :D
Kram Hejs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0