Stop the sadness and start eating!

Kom nyss hem.. ligger och lyssnar på The bell jar by Sylvia Plath...

Idag har jag mammat mig..steg upp imorse och gjorde muffins,For till stan och träffade en person.. som inte var så glad.. de suger att folk ska vara ledsna! men nu vet du att jag förstår dig iaf..  Sen for jag till skolan... älskar min klass.. Vi fikade på psykologin ( MVG! ) .. dock var det en del andra betyg som borde ändras.. de blev över så vi fikade på spanskan också, Sen gick jag ner på stan med Erika,Ida och Zara .. vi va duktiga och gick på biblioteket :)

Ngn gng ikväll så fick jag ryck och bakade lite mer.. sen for jag till min syrra och gjorde mat åt dom.. sen for jag hem.. så här är jag nu .. och mammar mig..

Jag avskyr att världen skall behöva va sorglig.. jag tkr enormt illa om människor som medvetet förstör för andra.. som medvetet sårar andra..

sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0