Surt!

Okej så här är de.. jag har alltså pressat mig själv till gränsen, då det bara inte gå nge mera.. Surt..


sluta stressa människor! människor under 20 ska inte må dåligt pga stress!

usch alltså :S så nu ligger jag hemma och segar för jag kan inte göra något annat.. x) Det här suger! men men.. tidtidtid.. Ska försöka göra lite svenska iaf och läsa klart hp x) för de är endå ingen fara, man klarar sig ur sånt här. De är som en del av hela tonåringsgrejen, no worries girls jag ska va med imorgon :) så tagga helg och allt ^^ !


sympati uppskattas.. typ choklad och cola? kanske en kram? (A) :] mys

mys



update: va tvungen att ta en paus från hp.. de blev för intensivt ( jag är juh lite för passionerad ibland ) aja jag såg iaf på oprah.. hemskt.. på tal om att inte stressa sönder.. typ en mamma som stressat så mycket att hon glömt sitt barn i en varm bil.. så de dog..  Det är såå viktigt att inte stressa! ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0