ta..da...da...dam...damn...

Tonight it's very clear
Cause we're both lying here
 There's so many things I wanna say
 I will always love you
 I will never leave you alone
 Sometimes I just forget,
say things I might regret
It breaks my heart to see you crying


Jag for till Bävrarna idag.. Fia kom dit, när jag kom dit så hade jag ont typ ungefär överallt förutom i benen..
Sen for vi och åkte skridskor.. då fick jag ont i benen också..
Sen kom Gustav och kröp ner hos J som låg och sov när vi andra åkte skridskor..efter ett tag kom Fia's Phlipp och gjorde detsamma.. vi tjejer satt i köket och kollade på häst grejer..


Tom..tomt.. tomast..
Jag är lite rädd för mitt rum tror jag.. först dumpade jag grejerna på tröskeln sen gick jag och åt ( ÄTA ÄR VIKTIGT PEOPLE GLÖM EJ!) Sen sprang jag in och hämtade min dator och sprang ut x)  Ska se hur de går att sova ikväll..



Vill visa all min kärlek
men hur förklarar jag,
det hemska som har hänt? - omöjligt!,
 för skuggorna finns kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0