The story about Apah*

Idag har jag sovit,sovit och sovit.. jag var på banken ett tag där också men sen for jag hem och sov igen.. med tanke på min ointressanta dag så kom jag på att jag inte ännu förklarat hela apah grejen, Fia är juh som lätt att förstå de är

Sofia - so = Fia.



Apah är en karaktär..  Apah är alltså en apa som inte riktigt kan stava..( såklart den är baserad på mig)  Min syrra uppfann den när jag gick i .. 8:an ?  och det passade mig mkt bättre än yoghurt så de stannade kvar. Tanja är liksom sämsta namnet att göra ett smeknamn av och alla andra orelaterade till mitt namn blev bara söt + ngt .. Jag måste juh erkänna att blåbäret passar mig bäst av alla nya ;P  men Apah finns bara där och funkar alltid så.
apahapahapah


How long do you want to be loved
 Is forever enough, is forever enough
How long do you want to be loved
Is forever enough
Cause I'm never, never giving you up

I slip in bed when you're asleep
 To hold you close and feel your breath on me
Tomorrow there'll be so much to do
 So tonight I'll drift in a dream with you


Kommentarer
Postat av: Ida

jag är ju bäst på att komma på smeknamn nu. :) haha, vi ses imorgon blåbäret!!

2009-01-08 @ 01:17:04
URL: http://pigsinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0