Umeå <3

NU ÄR JAG HEMMA :D

en glad tanja


Så grymt härligt! ällskar snö! så härligt att träffa Fia igen så att vi grät lite x)  haha, visst vart typ tvungen att åka tåg i 18 timmar :/ först blev de försenat så jag fick stå i Gbg i 2 timmar och vänta.. kallt! och sen när vi var 5 minuter från vännes blev de ngt fel.. så de tog sisådär 40 minuter ist.. blev buss från vännes men nu är jag iaf här! och de va lätt värt de!  gillar verkligen den där underbara känslan man får när man får sova i sin egen säng igen! Saknar verkligen kotte och de suger juh som..  men annars är allt helt okej.. Idag blir de att va med Fia såklart!  ( jag tkr bloggen blir jätte fin fia )


Nu när året gått sin gång
Har funnit vem jag är
Alla trevande försök
Kanske finns
Något kvar i mig
Som du inte vet

Jag är samma mänska än
Så Glöm bort mig
jag har stormat kring i livet
 Och sårat många människor omkring mig
Omkring mig

 Men vi, hade något på gång
 Det vackraste jag fått
Finns det kanske kvar


Helen sjöholm & Patrik isaksson - hjärtat vet mer än vi


Kommentarer
Postat av: Ume-Simon

Welcome home :D

2009-01-04 @ 22:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0