WhyNot

Hrm, Hej :) Har nyss varit hurt till tusen och städat mitt rum :) Jätte fint blev de,Ska snart va superduktig och plugga matte. Idag var det praso elever på besök :) Trevliga va dom ^^ Hoppas vi inte skrämde bort dom. Fast jag var juh bara skum idag :S eller asså jag är väll typ alltid de men x) Tror de va min konstiga helg och sovtiderna som krockade.

Varsegod Rasmus Hoppas du når ditt mål x)

Hjälp Rasmus,Klicka här!!
Rasmus Blogg :)



Vi är inte överambitiösa vi är bara typ smarta :)

Stackars ida är sjuk :( krya på dig!

Usch för min dator den kan juh typ ta sig, måste fixa men jag och datorer.. de funkar juh bara inte!
.......HJÄLP! ....
ops

I hope you find whatever you've been lookin' for.
Just remember where you're from and who you are,
 'Cause there's a thousand lights that'll make you feel brand new,
But if you ever lose your way, I'll leave one on for you.

 'Cause I'm the one that loves you lately.
You and me, we got this great thing.
 So, come back and you sit down. Relax.
Everything's to see that you've come a long, long way,
And it's the place that you should be.

Kommentarer
Postat av: Blåbäret numb.2

tack :) jag kryade på mig. Fast nu kan jag inte sova längre! blä. fy.

2009-01-22 @ 00:26:13
URL: http://pigsinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0