Vi är tillbaka och vi har fått nya soffor..

Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag steg upp imorse.. men huxomflux så satt jag där på bussen.. smsade Fia för att kolla att jag va helt okej x)

Det var härligt att träffa klassen :) Vi är juh endå bäst ^^  ( terapiklassen ffs x) Det är tur att sanna förstår mig iaf ;P  ) Ne men grymt härligt :)  räknade även ut att det finns dubbelt så många tjejer som killar på östra..  wierd..

Imorgon önskar vi lycka till till zara :)
bear


Sprang runt på skolan och letade efter en lärare .. som jag inte kunde namnet på och som jag aldrig sett.. lyckades efter många om och men få tag på hennes namn så begav mig till personal rummet för att se på en bild men fasen heller..så jag gick ner i cafeterian och frågade ngra x)  dom visste vem de va xD


- Ja ..hrm..hon har brunt hår som sådär lockar sig.. och en väldigt rolig klädstil.. hon har oftast stora blusar och massor av tyg här och där

Det var alltså en lärare som sa de här xD men men fixat fixat.. Sen drog jag ner på stan för att träffa Fia.. men mitt batteri dog så jag gick vilse.. och när man går vilse skall man krama ett träd!  eller i mitt fall.. en lycktstolpe på vasaplan.. De tog sitt tag men hon hittade mig x) funny bunny , laddade nyss min mobil, hade fått typ 10 panik sms av fia där hon ba..
okej nu går jag till åhlens..  om du är där så stanna!


je
Jeans är typ det härligaste..
ett par bra jeans + ett mysig mega tröja
( som man snott från bror) = <3 bäst


Nu skall jag vara så duktig så duktig och baka till psykologin imorgon ..
VAD SKA JAG BAKA!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0