Wroooom!

Haha asså ironin.. den här dagen hade lika gärna kunnat vara en vecka ;) Mycket och inget alls hände idag. Tog mig upp trotts att jag snooza alldeles för länge och for till skolan. Fick höra Erikas intressanta dröm.. ja jag är farlig x) ska man ta det personligt? For på stan och käka på subway och träffade en massa känndes de som iaf :) sen blev de megazone och typ upp mot 150 spänn på spel x) glad att jag slapp betala ;P  Fia svängde förbi, va även och hämtade hennes skrillor tidigare så hon fick dom sen tog vi ut vår ilska på luft hockey, jag är juh bäst på de asså ;D

Jag är även bäst på MC spelet ( såklart! ) :) endå chill :) drack lite för mycket cola men men varför inte :D


Tänkte på ngt idag x)

Varför byter de alltid ner sig xD haha ja men ni vet vad jag menar ( eller dom som borde veta vet )

japps älllllskar mitt hår :) 

haha :)


Snart orkar jag inte Rasmus blogg längre xD
Vill åka skridskor,snowboard och mycket mycket! hitta på något i helgen är ett måste :D blir iaf filmkväll på onsdag! :D tagga ^^

Jag borde antingen köpa nya kläder eller snolåna ngt av M eller N x)  beror på om jag tar mig ork att shoppa snart eller ej ;P

finvad gör jag på bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0