Du är en saga för god för att vara sann

Ja nu blir det jobb för fullt.. men det bästa med jobb är att man konstant har ngt att göra sen när man är klar så får man betalt och då kan man göra jätte mycket :D jag funderar på att fara till MiQ ...

vi saknar dig!


Igår var det häng med nydala folk, det var roligt men väldigt ansträngande för mig. Så Idag väckte Fia mig vid ett... de va som bra annars skulle jag nog sovit hela dagen. Nu har jag städat och tvättat .. ska fara och hämta min grejor hos mamma sen hitta på något med Fia..


(och ja jag hamnade som i en svacka men som jag sagt tusen gånger ,
ibland är saker jobbiga men det går över och det är okej att inte
alltid vara glad)



Vem vet, inte du
Vem vet, inte jag
Vi vet ingenting nu
Vi vet inget idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0