JAja jag är sysslolös

Och kanske lite uttråkad.. Jag vill färga håret blått :D eller bara en blå slinga. Det har jag iof velat ha hur länge som helst men då måste man först bleka sen färga.. + att blå hårfärg tydligen är giftigt.. något annat jag skulle vilja testa är färglinser :D men jag vågar typ inte ha saker inom en radie på 5 cm från mitt öga ... så jag drar mig för de.. som med tattoo... men de händer ;P snart så ^^




Känner mig väldigt äventyrlig...därav de blå håret.. liksom lagom bus. Saknar Fia.. 


Ibland glömmer jag bort vem jag är och vart jag hör hemma.. visst förändras man när man blir äldre, och förutsättningarna likså..men en del kommer alltid finnas kvar..oftast de smärtsamma..

Kommentarer
Postat av: Mofo

Äsch linser är inte så hemskt, lite otäckt de första gångerna bara men sen går det bra.



Jag jobbar inte mer D':

2009-07-27 @ 23:58:21
URL: http://mycamelisnamedmofo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0