keep on ...

Jag har det bra, kämpar på! .. och Fia är borta igen x)  men förutom det så..

Jag har börjat planera min resa till MiQ, Hoppas det blir av. Saknar alla som far bort hela tiden! men snart kommer Z hem :)
Idag är min lediga dag för er som inte har hört de 500 gånger ;P Har varit och köpt världens godaste naturgodis och ska se film.

Orkar itne dra igenom allt men nästa vecka blir det full rulle...

Regn,Regn,Regn... croft


Klockan 03:30
Tanja -
Jag tror jag blev lite blöt..
Lillebror - Haha de gör inget för du ser ut som Lara Croft när du springer x)

aww! <3 lillebror vet alltid precis vad man ska säga.. med rätt humor också ;)

Kommentarer
Postat av: MiQ X)

Planera på ;) hihi

2009-07-10 @ 16:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0