Regn och... mys?

åååh visst nu suger det iof att det regnar när jag snart skall ut och jobba... men annars så tänkte jag att det är supermys,så  skulle jätte gärna vilja impuls styra upp.. typ bestämma att nästa gång det regnar så samlas vi hemma hos mig och

dricker te/spelar spel/ser på film/gör en massagering... ja ni fattar konceptet! <3

By MalvaAlcea
                                                           By MalvaAlcea

 Känner verkligen för att hitta på något! problemet är väll att klockan är 10 i 12 och nu har jag vaknat till x) slutade 8 men då orkade jag ingenting inte ens prata i telefon x) men nu har iaf Cristin och Valle kommit hem :)


ska se knappnytt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0