Tralala jobb och sovande Fia

FIa har somnat i soffan.. har väckt henne några gånger för att få henne att förflytta sig till en sovbar yta men nje x) tänkte att jag väntar tills jag ska fara, då får hon röra på sig lite.. är faktiskt ovanligt pigg! sov iof till tolv idag... Fia var uppe vid 8. ..  sjuk flicka de dära ibland ..

men ni vet att ni älskar henne!


Jag ska iaf jobba om ca en timme.. hoppas lillebror är på G hitåt .. sover han så får jag väll klara mig själv. Härligt att det är ljust ute och inget regn! Senare idag så blir det BB/Gyn.. slutar vid 14:30 så blir väll hem och sova då x) eller iaf ta det lungt och se på film eller något.. imorgon skall min underbara söta mest perfekta lillebror få en paus och få sova ut.. tänkte att jag skulle jobba själv då. Han har varit så rar och delat med mig hela tiden och gjort matlåda åt mig X) hur många har en sådan lillebror va! han cyklar hit varje morgon klockan 2:00 för att dela tidnignar med mig. PERFEKT! så jag tycker han förtjänar lite ledigt.

Jobb,Jobb,Jobb..  saknar verkligen att ha lov.. men iof skulle man få ha det i 2 dar så skulle man blitt uttråkad.. ska jag liks jobba på sjukhuset kan jag lika gärna jobba med tidnigar också.. ska man görat så ska man görat ordentligt.

World's most expensive water..  $40-60 (  ca 300 - 500 kr )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0