De är sol ute

Och jag har (äntligen) kommit hem. Nu när min familj flyttat hit så blir det inte så mkt tid hemma x) Fast igår var vi här och grillade.
Igår var ingen lyckad dag för mig.
Först tappade jag vattenmelonen i marken men den blev jätte god iaf så att..
vatten
Sen träffade jag kungen på första kastet(vi spelade kubb) sen gjorde jag te på iskallt vatten..
Ja ja jag försöker iaf. Synd att jag inte har min kamera... menmen..

Börjar sakna skolan X) men mest för alla människor..Zara är i Norge..Erica är i Övik.. borta ..borta..borta..

Nästa  vecka blir det Boll&Bus med Jesper så då har man ngt att göra iaf. Idag så är det soligt,soligt,soligt .. Är ensam hemma..iof grymt skönt med lite lugn men Fia ska nog komma förbi sedan... Jag måste som färga håret x)



Well I didn't mean for this to go as far as it did
 And I didn't mean to get so close and share what we did
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back
And you didn't mean to love me back
....but I know you did..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0