Jag kommer smälta

Varmt varmt varmt varmt... och det blir bara varmare x)

Fia är hemma! wiiiiie :D Ska nog upp tidigt imorgon och cykla med henne till nydala. Trevligt ställe och grymt chill när man inte jobbar. Så ganska obvious, jag spenderade min dag på nydala. Saknade alla småttingar men de va trevligt iaf ;P Fariba va tillbaka och gården var livfull ^^  for och köpte godis och var lite med syster sen kom jag tillbaka. Rasmus dränkte mig med saft... -.-' men jag fick min hämnd. Borde styra upp vattenkrig i all denna värme. Städade nyss rummet och nu är de NCIS som gäller <3  Isch vill inte käka medicin någe mera. Blir så sjukt trött :( Somnade hos syster.. ska jag fortsätta somna överallt så slutar de nog illa x)


It's been a long time since you left me
 I didn't mean to make you cry
I didn't mean to dissapoint you
I didn't mean to tell you lies
 And after all that we have been through
Wont you let me tell you why
 One more try, I didn't know how much I loved you
One more try, let me put my arms around you
...

// Tanja

Kommentarer
Postat av: ' FATMA

*sv:* klänningen från TopShop och skorna från Asos

2009-06-30 @ 00:35:12
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0