OnlyMonkiClothes

Tralala, Regn idag. MiQ far snart. Kommer sakna dig!

Idag har jag försök fixa med Från A - Ö vid vår sjö!  En guide för nydala ledare typ. Styrelse möte igår. Vi va på gården och det var fullt med folk. Härligt att se. Även om det tog lång,lång låååång tid!  så var de lätt värt. Emma kom med terror! världens sötaste dräglande hund! Annars så var jag på stan med M. Köpte kläder..Så nu blir väll christin nöjd. Synd att Nicole inte har någon hemsida, men kort på M och hennes snygg kläder lär det bli snart. Monki har förövrigt världens läskigaste provrum x)  Det är speglar överallt! shitz.. hade inte M stott där och pratat med mig så hade jag fjuppat. Nu blir det NCIS <3

från onlyfrån monki

www.kfum.nu


I can't take anymore of the make believe romance
 It's killing my make believe heart (killing my make believe heart)
But I'd rather pretend we're together than know we're apart


let's pretend - PWT's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0