Tappert försök

Idag va jag en sväng på midgård och lekte bild elev. Det var vääääldigt mycket frigolit... Det var iof grymt roligt men de flög överallt! .. Fia får komma med bilder om hon  vill. Sen vart det stan med M innan hon far.. Sen lite med MiQ innan hon far  x( shit alla bara försvinner :( Köpte iaf en ny plånbok. Jätte söt! .. gillar den mer och mer hela tiden! Har ingen bild men den här är ganska lik.


MiQ köpte en ny tröja :) Den var också jätte fin ^^  och väldigt sommrig.

Jag håller på att stressa sönder...  Sista dagen imorgon.. dom flesta är väll klara nu.. själv har jag minst 3 prov imorgon..

JAG BEHÖVER EN KRAM! ...


men sen så!.. sen blire upptakt!

Kommentarer
Postat av: Elisakatt

KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

2009-06-05 @ 12:16:19
URL: http://elisakatt88.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0