Val

Inte särskilt förvånande, jag röstade ;) Det va nog ganska uppenbart vad jag röstade också.. men eftersom Rolf visade mig ett test så var jag tvungen att testa och surprise,surprise! :D


  <3<3<3<3<3<3


Juste! upptakt!  .. shit svårt att förklara.. men roligt var det. Många roliga människor och jag är sjukligt taggad på lägervecka!


Det där trädet...den stolen...och pennan.. vem tänker jag på?

Men den stora grejen idag är att 8 dagar blev 0 dagar! :D haha min älskade bästa underbara söta syster är här!! haha surprise! drömde imorse att hon och basper kom.. trodde jag.. för tji på mig de va dom :D  och dom var/är här!!!


Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Hmm.. känns inte så just nu iallafall

2009-06-10 @ 23:31:39
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Elisakatt

Surprice! Dont you worry were gonna have a splendtaculus summer together :)

2009-06-15 @ 00:38:22
URL: http://elisakatt88.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0