åh nejnejnej :(

Skola = helt okej :) Jag gillar lite när jag och akky är liiiite för trötta x) och att Johanna fattade vilken trollsång jag menade!  ..vi satt och spelade kort och typ sjöng förbjudna sånger X)  Zara vann hela tiden x) heeelt okej, sen for jag till faster med syster och käkade våfflor! :D allt tktes bra.. tills.. jag skulle gå hem från faster ser MiQ ropar och springer...men hon ser inte glad ut :O .. miq har blivit påkörd :'( isch jag hamnade verkligen i chock.. jag blir sådär när något händer med ngn jag verkligen tkr om.. men hon mår väll..okej nu? ska fara dit imorgon med bullar tror jag, eller chokladblåbärsmuffins ( smarrigt? )

Va hos bävrarna hela tiden tills jag fick veta att allt var bra, va så sjukt stressad..skräms inte sådär miq! men nu har jag iaf skickat in svenska arbetet (en satirisk text) och gjort klart min del av privat ekonomin.

vill ha skor!
call Jag vet inte hur det gick till men jag bryr mig om dig, så tveka inte på att ringa! eller bara dyka upp framför mig. Jag är bra på att kramas liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0