födelsedag och 6 kilo potatis

6 kg potatis! så duktig var jag igår :) skalade och skivade hela kvällen x)

för idag fyller systeryster år! <3  :* GRATTIS!

Nu har jag engelska och surprise! det är tråkigt...min dator kommer typ dö men eftersom vi är i ett klassrum som knappt har uttag så får den väll dö när den dör.. min älskade mp3 är trasig men igår gick jag och fia på stan och sprang runt typ x)  så stötte vi på valle och hade dom inte varit rara nog att köpa en ny åt mig! :D så nu lyssnar jag på min NYA mp3 ^^ yeah! vi såg på en sorglig film på MMM om fadime.. Glöm aldrig Pela och Fadime ..

Nu har jag satt i laddaren för va desperat tvungen att skriva av mig min ilska.. känner för att spy! så dålig lektion är de!
USCH!



But I think of you ,whenever life gets me down
I think of you, whenever you're not around
You rest your bones
Somewhere far from my house Yeah,
but you still pull me home

Just to put your mind at ease
 You don't owe me anything
 You paid me well in memories

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0