Improshow med z!

Oj så värt! :) Verkligen svårt att beskriva hur bra det var! är fortfarande i lite chocktillstånd så fortsätter bara upprepa mig över hur häftigt det är!

http://skuggteatern.com/


26 april..jag ska dit!


Sen så har de juh gått och blivit fint här på blögen :) Fia har räddat den från mitt hemska misstag x)  Idag har jag sovit alldeles för länge ;P sen så är de ngt fel på min tidsuppfattning x) den tänker jag inte dra upp för då blir de pinsamt x) men Z vet vad jag menar... men jag har pluggat också :)  lite spanska ;P för imorgon är de spanska prov som gäller.

Och bowling :) och tandläkaren :) och plugg!  :) 
taggad :D !

elillebror

ser ni de här sötnosarna btw ;P dom är mina! och kommer hit i april! :D <3 tagga sönder! saknar min elisakatt så de gör ont ibland.. :(  men inte länge kvar nu så!  ;P


the sore feet song - ally kerr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0