Läskigt värre..

Shit, nu börjar man bli gammal och grå.. fyller 18 i april och trotts att jag inte ska ut på krogen och festa så innebär det många förändringar. Skrev nyss klart mitt personliga  brev och mitt cv samt skickade in de till Gammlia. Skulle helst vilja jobba som stugvärdinna där. Sommar jobbade där förra sommaren och det var grymt skojs faktiskt, grisarna rymde och de kaosade lite här och där, men desto roligare för mig :) så jag hoppas verkligen jag får jobbet.


Köpte ett par tights/byxor :) väldigt nöjd x) diskuterade med M hur häftiga dom är egentligen xD bra och billiga. Det är sånt man ska ha systerystrar till , bara snäll och rar och talar om för en hur fin man är när man behöver de som mest!

byxor

Kommentarer
Postat av: Blåbäret numb.2

Saknar dig!

2009-03-06 @ 00:07:04
URL: http://pigsinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0