Ojski

Kom nyss hem från miQ ;P va skoj, trotts vissa.. konstigheter x) .. men de lämnar vi där ;P säger bara att

Team TanjaSimon va bäst på games ;)

Geografi prov idag :) gick ändå helt okej ;P inte mer än vad jag förväntar mig när de gäller geografi liksom.. de va värre att lyssna på sin egen röst på KAT x)  vi fick spela in och lyssna . .isch x) Engelskan ska vi inte ens tala om för den kan som vanligt ta sig, men samhälls är värt att nämna :) intressant föreläsning om hederskulturen!

sen va det stan med MiQ ( hon är endå hur bra som helst för mig )  :) kom fram till att jag gillar min klass, grymt mkt! :)  blir så glad av att se dom ^^ sen fara till mig och käka  x) sen till miQ och spela spel och så ;P fick skjuts hem :D  lätt värt!

är sjukt trött och skulle helst vilja ta ett bad, med ljus och badbomb och hela köret ;P men tyvärr så har vi inget badkar än så blir att krypa ner i sängen och sova ;P

i

jag ska försöka bli en bättre lyssnare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0