Privat Ekonomi

Vet bara inte hur jag ska känna..

 jag fick en kram av Akky igår för att jag skrev att jag behövde de så nu måste jag juh skriva att jag fick de ;P men nu håller vi iaf på med ngt kruppigt tema work.. .Privat ekonomi.. trist till tusen .. jag, Akky och Lars har "Livet som student"  Borde nog antingen göra det nu eller plugga natur för nästa lektion är prov och jag har läst... nada.. men jag pallar inte! håller typ på att somna så.. vet inte riktigt än .. va på stan igår med M , hon är chill .. Fia hängde på ett tag och så träffade vi Gustaf "meningen med livet" ( lång historia) ne men ändå helt okej ;P vi drog till Bävrarna och gjorde mat..

Jag är seg till tusen så ni borde nog inte ta åt er om jag är otrevlig,Däckar, Inte lyssnar etc...


puh
När du trillar ner på någon räcker det inte att säga att du inte kunde hjälpa det,
när allt kommer omkring kunde han förmodligen inte heller hjälpa att han hamnade under dig.
- Nalle Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0