Rulla på!

Trevligt, lite trött och  borde käka ngt x) mat ska som vara bra, kom nyss hem :) for på stan med MiQ  och Fia sen for vi och bowlade :) de gick okej.. miQ knäckte juh ut oss men alla fick iaf en strike var ;P jag känner mig grymt uttråkad men orkar som inte göra något heller.. orkar inte ens göra middag så att.. x) lala..  imorgon blir de sjukhuset sen va med Fia :)  Det är så befriade att veta att jag ska träffa fia, för blir imorgon en bra dag så kommer vi ha superkul och skratta tills vi gråter .. och blir imorgon en dålig dag så kommer vi ha superkul och skratta tills vi gråter :) Hon är verkligen min ängel,

känns inte som att jag säger det tillräckligt ofta.. men Fia är bäst!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0