Saknar min andra del..


Åh... Sitter här efter en helg med min söting i kittel..
Det var visserligen underbart men vi fick gå igenom en massa skit.. Tillexempel så regnade det på fredagen och minusgrader på natten.. vi åker alltså på en skridskobana.. ingen roligt.. jag föråt mig på lördag lunch.. det var lite för gott.. Philip åt 2 portioner.. jag .. 4.. Vi har kommit fram till att jag har ätstörningar.. åt båda hållen. :P Antingen äter jag lite för lite lite för ofta eller lite för mycket lite för sällan ..  HAHa.. well well.. nu har jag iaf ätit så jag klarar mig till nästa år.. och på bussen på väg dit.. så skulle philip betala bussen.. men han packade in grejjerna.. så jag skulle betala.. och efter som det bara var jag där.. och vi skulle vara 2.. så i brist på något annat sa jag till chaffisen - Det är jag... Och min andra del kommer snart..
... Då skrattade chaffören och citerade min andra del.. jag kunde juh inte göra ngt annat än le.. hrm.. akward stämmning.. jag tror att gamlingar har svårt att förstå varför man är så pinsamt fånig när man är ung och kär.. de kommer nog inte ihåg hur man är då.. eller så gör de det men bara vägrar tycka att det är gulligt och ska bete sig så vuxet som möjligt.. Jag vet inte .. men men.. :)

Nu så sitter jag och lyssnar på denna underbara låt som har varit i mina tankar lite för länge utan att jag veta vars jag kan få tag i den.. men tur jag har så hittar jag den på youtube...





Ja.. så nu leker jag med photoshop.. var tvungen att instalera om den för den bara.. försvann.. från datorn.. Måste skaffa en egen dator..
Jag saknar min pojke.. Puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0