Tänk om det hade varit sol idag

Det hade varit grejer de, tänk att sluta halv 12 och gå ut i solsken, men nepps här va det.. vitt? men de går bra iaf :)

miQ kan gå och jag har typ bott där i helgen x) Torsdag - Söndag :)  men nje inte på riktigt för jag sov hos Fia där ett tag också ;P en fullspäckad helg :) jag sov nog hos Bävrarna där någon gång också xD men då va jag så sjukt borta x) gick in och typ ..sov..

men det har varit trevligt hos MiQ :) jag trivs som ^^


Idag slutade jag som sagt tidigt... inte så tidigt som halv 12 men jag och akly for till csn så nu är jag hemma iaf :) Ikväll ska vi fara och träffa caroline Willfox för imorgon blir det tema dag :) spännande.

Z och dom ska leka i snön :) lät endå sjukt spännande och skojs :D


lalalaLaLalala nu är jag uttråkad, borde fara på stan ;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0