Trevligt att känna mig

jao ska väll skriva ner vår lilla statsrunda.. Fia är juh kompisar med konstnärsshopen,
j
Kassör - ja, den 25/3.. vet du vilken dag det är idag
Tanja - Våffeldagen ( synd bara att jag låter butter )
Kassör - Ja! , där ser man tur att du har en smart kompis
Fia - åh våfflor...jag har inget våffeljärn... :(
Kassör - ne,  men tänk vilken tur att du har en smart kompis, för vad har man helst en bra kompis eller ne våffla
Fia - jo de är sant, en våffla är inte mycket till kompis..


Inte så spaceat, men lätt värt x)


en gång till, FÖRLÅT! jag va krupp idag :/ ska skärpa mig imorgon.. ta inte åt er!  En sånhär dag så ska man läsa,lyssna på musik.. typ chilla sönder x) tror jag ska städa mitt rum lite och sedan bara .. ta det lungt!

miq



Och för att det skall vara lite extra trevligt att känna mig, här har ni ngt att göra ifall ni har tråkigt

http://www.gorgott.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0