Better together

Tralalala,  nu känner jag mig ganska jätte hyper!! x) det går verkligen upp och ner snabbt och vissa förstår juh vad det innebär...
men har sovit sjukt konstigt hela helgen :S tror valborg rubbade mitt system ..de + att jag inte sovit hemma. Mitt rum är bara kallt och ensamt + att strömmen har gått och sånt pallar inte jag att fixa (A)
 En annan sak jag har insett är att det är 12,6  km från mig till Fia .. och typ ca 10 km till MiQ så jag känner mig juh inte tjock iaf.. x) fast jag behöver fixa miin cykel.. den får stå ut med mycket den :)  Hrm.. min Mp3 har också gått sönder xD jag börjar ana ett mönster... ^^  men de är luungt för jag har 2 par solisar nu :D

Nu sitter jag här med min älskling :]  den ni!   trotts mycket smärta så följde den med hem ;P

<3<3<3<3<3<3<<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
lagboklagbok2lagbok3


Däremot så tror jag inte att den gör så mycket nytta just nu x) men ska göra lite te och kanske baka något så går de nog bättre :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0