Det är inte storken som kommer med barnen, Det är brevbäraren.

hejsan


Tralalala, nu ska Z " skaffa barn " :D  hur roligt som helst :D man blir som smygtaggad själv hej

Nu är monki i stan på rikt ;P Roligt med en till affär :) och kläderna verkar helt okej ^^ är riktigt taggad på skorna :D Olje jeansen är från BikBok och dom fick följa med för att jag hade en dröm där jag drömde att jag köpte sådana och att dom va sjuuukt snygga! så att.. nu vill jag ha sådana!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


i know that i should be brave
even pretty can be seen by the blind
i know that i cannot wait until the day
we finally learn how to find each other
 redefining open minds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0