"#"$#%¤$@$€&@¤&/(#¤!!

Jag har inte skrivit så mycket på senaste tiden.. så därför tänkte jag passa på nu..

JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Grejjen är att jag blir jätte sugen på rita! .. och jag bestämmer mig för att rita på datorn för värsta bilden slår upp i mitt huvud! .. Jag förbereder min wacom (ritplatta) och börjar skissa.. och sen arbeta på denna underbara bild jag faktiskt för en gångs skull är NÄSTAN NÖJD med?.. Vet ni hur sällan det är!? ... Jag är typ ALDRIG ALDRIG nöjd med mina bilder.. de som känner mig vet..
...
TROR NI INTE ATT MITT JÄVLA PHOTOSHOP FÅR DAMP OCH STÄNGER AV SIG!? ... Och dum jag är har jag SJÄLVKLART inte sparat!?... Jag har alltså jobbat på samma bild i 4 timmar nu? .. gjort klart 15 % av den? .. ok det kanske inte är så mycket.. men 4 timmar? .. kom igen jag är hungrig!? .. OCH CP program får för sig att stänga av mitt framför mina ögon UTAN att jag kan göra ett skit?!..

Det jobbiga är att jag tänker lite då och då ba jag borde spara.. men vänta där är det ngt fel jag fixar det först...

Dagens läxa: SPARA! ..


Dock så har jag skissen kvar på print screen för att jag bad en kompis om åsikter.. men känns juh RENT AV VÄRDELÖST! .. men men.. får väll ta tag i det ngn också.. Men nu .. Är inte jag sugen på att rita längre!.. .

Annars har jag varit på Utbildning ! .. Studsmatta utbildning, och jag klarade bakåt volt.. det har gnagt mig att jag inte klarat den än.. men idag! Dock så är jag helt slut i kroppen efter allt hoppande och skulle gärna typ betala en slant för en timmes massage.. det skulle sitta så sjukt fint! .. Men men.. Nu blir det av att tröst äta.. Dels bilden.. Saknar min pojke.. Hoppas på en lika underbart fin dag imorrn så jag och Tanja kan bara typ sola..

Kram God natt.. 
Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0