Grabbar/Gubbar

åh vad jag är road av grubbs( Grabbar&Gubbar), Igår var jag och Fia i kronoparken och "slog lite bollar" ( brännboll)  och Fia är juh som sjukt duktig ( för er som inte vet de så slår hon 70 meter i snitt) okej jag är inte sämst direkt men jag är bättre på att kasta ;P iaf , när vi kom dit så var det 2 smågrabbar där men vi brydde oss inte förän Fia skulle slå.. De gick lite halvsämst för mig först sen var det Fias tur.
 Fia slår* 
reaktionen= #/%)#/&%#&


hahha x) Sen skrattade dom inte mer ;) självklart kom  dom och ville köra match mot oss men match på 4? ne itne värt, de intressanta va att varje grabb,man eller gubbe som gick förbi hade något att säga till om * du kastar bollen för nära kroppen, nu missar du ..os.v..*

Det roar mig att dom har ett sånt behov av att hävda sig..



Ne men igår var rätt mysig ^^ Fia och jag var på stan sen käkade vi grillat sen lekte vi ninja.. aja ska inte gå in på så mycket detaljer kände jag.




Jag hittade inga kläder men Fia testade den här combon , Va sjukt snyggt på henne faktiskt :)



Cristin tkr jag ska komma på något att göra av alla pengar jag kmr tjäna i sommar..hrm..

skorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0