Käka aldrig choklad på mask

Hej :) Soligt idag :D och jag var duktig och gick till skolan, iof så sov jag hos MiQ så att det var väll för att hon var så duktig och gick, men tur var det att jag tog mig till skolan idag. För hoppsan sa! de va visst nationella idag! haha men de va engelska så de gick, även om jag fick host attack mitt i allt.. väääldigt disturbing..

visst är jag helt för att göra egen ansiktsmask, Fia gjorde en advokado åt mig en gång, men jag måste erkänna att gegga mat i ansiktet inte är min favorit syssla, så ansiktsmasken som jag snackar om heter  Montagne Jeuness och finns på Åhlens.. h&m hadde dom förut men inte nu längre :/  alla känns jätte fräsha och man luktar garanterat inte rutten mat efteråt, däremot så kan man få lust att käka chokladmasken!

ser ut såhär:
maskmask
Dom är jätte härliga för det första billigare, för det andra så finns de en massa olika som är jätte roliga. Jag väljer juh jordgubb för att den luktar underbart och då luktar man underbart, men Fia körde tex. på sauna mask. Den blir varm och rensar porerna! haha hur roligt som helst att den bli varm :D Sen finns de mud mask = lera ( hur många har inte sett de framför sig?! ) Sen typ choklad! men den hoppar vi över för den luktar så gott så man vill käka den! men dom funkar :D !



Anledningen till att jag satt mig här för att skriva var iaf
att jag har fått sommarjobb! hur glad som helst! ( deja vú ? ) haha ne jag har fått ett till!  jag lider verkligen med dom som inte fått något alls.. känns ganska fel att jag har 3 och vissa har inget alls.. men ja.. kunde jag dela med mig så..  har jag tur så passar dom in så att jag kan ta alla annars blir de bara 2 vilket jag iof är total nöjd med! jag behöver som pengarna om jag och Fia ska kunna dra utomlands!

lemon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0