Kattväska?

Ne nu har jag toklessnat på tråk-inlägg. Jag tror starkt på att livet blir vad du gör det till. Så nu skall jag lysa upp bloggen lite :D

Har nu för tiden cupcake-song som ringsignal! så när ni hör den vet ni vars jag är ^^
http://www.youtube.com/watch?v=eFjhZa8--G8
cupcake

För övrigt så var det en söt syn som mötte mig på å-hem idag. Några typer hade satt upp papper hjärtan, hela vägen mellan min syster och univ. Rart, det skulle bara ha stått lite söta saker på dom så hade det varit perfa!
aww

För att vandra vidare till nästa spännande ämne. JAG VILL HA EN KATT! ( för att göra natalie nöjd när vi endå sympatiserar för hennes sladd) så säger jag ..sjuuuuuuuukt mycket!  Jag taggar verkligen! så mycket så att jag trotts allt överväger att flytta ut bara för att kunna skaffa en :] ni måste juh förstå att jag har en plan! ahaha!  ne men så här är det. Det ska få följa med överallt! för visste ni att om husdjuret bor i väskan så får det följa med in på vissa ställen. Plus att jag har kommit på en grej! Den ska se ut något sånt här:
ungeSå då får den följa med överallt! skulle inte det vara underbart! Tänk vilken sommar! men jag känner att nu i sommar blir det att samla pengar. Sen då du! ska fråga christin och valle :] Ne nu känner jag att det här inlägget börjar ta kontroll över mig.. men jag måste juh avsluta med glada nyheter och ett bra budskap :)





// Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0