sick

hahahha , jag kan inte ta det seriöst! , min hjärna sprang och gömde sig!

hittade världens stördaste hemsida! tänker inte länka den för den bort helt ärligt . Här får ni ett citat iaf för att förstå hur sick den är.


" Citat: Det visar sig enligt en studie att blåögda är rasister av naturen

Rapporten beskriver hur blåögda män föredrar blåögda kvinnor, medan brunögda män och kvinnor inte har någon preferens för ögonfärg överhuvudtaget. Med andra ord: svenskar föredrar svenskar på genetisk basis = rasism.
"

Påminner mig om när jag och Fia skulle göra ett arbete med drogor på högstadiet och hittade en hemsida.. svenska självmords guiden....



Träffade världens finaste Fia idag.. hon är på rikt stöööört fin ^^  Taggar sommar och kanske baka imorgon med dom bästa :)

shit, jag är i chock.. saknar bror! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0